محل لوگو

پلاک 303 نگاهی متفاوت به تبلیغات تخصصی مشاغل


مقدمه :
امروزه در جهان برای کسب درآمد، روش های بسیاری وجود دارد و فروش محصول و خدمات بیشترین سهم را در این امر دارد.

همیشه یکی از مهمترین دغدغه های تولید کنندگان و صاحبان مشاغل چگونگی فروش بهتر و کسب درآمد بیشتر بوده و برای این موضوع هم ابزار های مختلفی معرفی شده .
برخی از این ابزار بسیار تاثیر گذار و برخی دیگر از تاثیر گذاری کمتری برخوردار هستند.
شناخت مشتریان هدف و نیاز هایشان و همچنین شناخت ابزار های معرفی و تبلیغات این امکان را فراهم میسازد که یک تبلیغات هدفمند طراحی و معرفی محصول ، خدمات و تولیدتان را به بهترین شکل انجام بدهید.

دیده شوید!!!
اینکه برند و نام شما دیده بشود بسیار پر اهمیت تر از آن است که شما هزینه های زیادی را صرف تبلیغاتی کنید که تاثیر کمی دارند. مطمئنا باید طبق اصول و با بهره گیری از ابزار درست خود و خدمات خود را معرفی کنید و شاید هر ابزاری به درد کار شما نخورد! اینکه صرفا یک آگهی روزنامه میدهیم یا اینکه یک بیلبورد بزرگ تبلیغاتی با هزینه بسیار زیاد اجاره کنیم شاید ما را به نتیجه لازم نرساند.
شناخت کافی و کامل از مشتریان هدف شما و ارائه بهترین ، نزدیک ترین و شاید هم کم هزینه ترین راه برای معرفی شدن نیاز به تخصصی دارد که ما در پلاک 303 سعی کردیم به آن بپردازیم


« پلاک 303 » ، تنها یک شرکت تبلیغاتی نیست !

شرکت پلاک 303 با توجه به نیاز مخاطبین و شناخت کافی از ابزار های تبلیغاتی ، مشا ور خوبی برای صاحبان مشاغل مختلف خواهد بود و در این راستا از هر تلاشی چشم پوشی نمی کند.

در پلاک 303 نیاز مشتریان و برطرف کردن آن نیاز در زمینه امور چاپ و تبلیغات و بازار یابی اهمیتش بیشتر از کسب درآمد بوده و این یک شعار تبلیغاتی نبوده و نیست و نخواهد بود.

ما مفتخر هستیم با گرد هم آوردن ابزار ها و امکانات تولید ، کارشناسان و متخصصین مختلف در زمینه های مختلف و مرتبط، شرایطی را فراهم بیاوریم تا مشتریان ما بتوانند تمامی نیاز تبلیغاتی خود را به صورت یکجا و متمرکز تامین کنند.

  انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 45

دیدگاه های کاربران (0)

مشهد .میدان شهدا .ساختمان رضوان شماره تماس 05137051462 کانال تلگرام: http://t.me/pelak303

به فروشگاه پلاک 303 خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما